dinsdag 6 mei 2014

En als je tijd hebt, wat komt er dàn op de eerste plaats?

Het doel van mijn nieuwe levensstijl was meer energie en tijd hebben, kwestie van mijn work-life balance in evenwicht te brengen (en niet als een zombie rond te lopen van woensdag tot en met zaterdag).

Vanavond heb ik tijd. Tijd met hopen, want ik heb niets gepland. In een huishouden is altijd wat te doen, dus hoe ga ik er nu in slagen om eens iets voor mezelf te doen in plaats van bezig te blijven en morgen weer moe te zijn?

twee woorden: keuzes maken.

Wat komt bij jou eerst in je leven als je kan kiezen wat je doet?
Zet je gezond eten eerst? Sport? Creatief bezig zijn? Slapen? TV-kijken? Lezen? Plannen? Sparen? Vrienden? Dromen? Opruimen? Kuisen? Je uiterlijk? Surfen? Bijleren?

Kies, en ga ervoor! En geen schuldgevoelens als de rest niet allemaal lukt in één avond.

Vanavond kies ik...gezond eten en bijleren...en de rest is voor een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten