donderdag 15 mei 2014

Wanneer ben jij niet te stoppen?

Hallo iedereeeen!

Wanneer kan jij blijven doorgaan zonder je moe te voelen?

Wanneer vliegt de tijd voorbij?

Als je buiten aperitieft met vrienden? Op een feestje? Als je sport? Kook? Creatief bezig bent? Met de kinderen speelt? Op vakantie?

Of op je werk?!?

Ik zaag je de oren van het hoofd over vroeg gaan slapen en afkikken van koffie en snelle suikers, maar als je dingen blijft doen die je niet interesseren, ga je je altijd moe blijven voelen.









Bij mij komt die drive er als ik achter de naaimachine kruip. Meestal is dat op een vrije dag in de late namiddag...en voor ik het weet is het buiten pikdonker. Ik krijg plots dorst (waarschijnlijk al uren het geval, maar ik was zo gefocussed dat ik het niet door had), maar doe toch nog even door, want het is bijna af.

Die drive, die flow, moest ik die alle dagen hebben, ik zou nooit meer moe zijn.

Of wanneer ik met een nieuw idee kom, een nieuw project. Dan ben ik plots rusteloos, maar heel gefocussed op mijn doel. Ik lijk zelfs bijna geen slaap meer nodig te hebben, want ik voel de adrenaline zo door mijn lijf bruisen.

Dat, dàt is het geheim van in form zijn.

Als je iets wil veranderen, begin dan met deze vraag aan jezelf te stellen:
Wat brengt mij in deze flow?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten