vrijdag 2 mei 2014

Do what you love

Sorry dat ik jullie zo lang zonder nieuws heb gelaten. Het ging echt goed! Geen koffie meer, veel meer energie en geen ochtendhumeur meer! Met de paasvakantie stond er ook minder op het programma. Ik kreeg zelfs tijd om in de tuin te werken!
 
Daarna volgden een paar superdrukke weken, geen minuut thuis om even te bekomen en veel te weinig slaap. Ik ben gezwicht voor de cafeïne want het ging echt niet meer en ik heb mezelf dan maar plechtig beloofd dat ik 1 mei echt niets ging doen en recupereren.
Niets doen in een huis, waarin net verbouwd is geweest en dat vol met stof en rommelhoopjes staat was best lastig, maar ik was zo moe dat ik het mezelf moest gunnen.
 
Wat me opviel tijdens deze weken is dat alles wat me interesseert, wel nog lukt: naailes geven met de glimlach, geen probleem! Een interessante infoavond volgen, ook geen probleem! Maar er naartoe gaan, autorijden, koken, wandelen naar de trein... kostte zooo veel moeite!
 
Toen kwam ik op de site van DoWhatYouLove.com:
 
http://dowhatyouloveforlife.com/about-us/manifesto/
 
Als je iets graag doet, kom je in een toestand waarin alles vanzelf lijkt te gaan. Focussen, genieten van het moment en hard door werken, de uren vliegen voorbij.
 
 
Dat is dan ook het hoofddoel van mijn programma: ervoor zorgen dat je zo veel mogelijk kan doen wat je graag doet.
 
Oefeningetje: Wat brengt jou in die flow?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten